برای خروج از لیست ریپورت اسپم تلگرام از ربات SpamBot استفاده کنید

برای خروج از لیست ریپورت اسپم تلگرام از ربات SpamBot استفاده کنید

 تلگرام به عنوان یکی از محبوب ترین پیام رسان های جهان و البته ایران روز به روز در حال پیشرفت بوده و طی بروزرسانی های متعدد امکانات بی نظیری به این پیام رسان اضافه شده است. از جمله امکانات جالبی که به این پیام رسان اضافه شد سیستم ریپورت کاربران مزاحم است که شماره آنها در لیست مخاطبین شما نیست و برای شما پیام های تبلیغاتی و یا مزاحمت آمیز ارسال کرده اند. بدین ترتیب وقتی شماره ای چندین بار از سوی افراد مختلف ریپورت می شود حساب کاربری او در لیست سیاه اسپم قرار می گیرد و محدودیت هایی برای شماره اسپم شده در نظر گرفته می شود. اگر شماره شما نیز به اشتباه در این لیست قرار گرفته است نگران نباشید، چون با معرفی ربات SpamBot از سوی تلگرام از این پس به راحتی می توانید جهت خروج از لیست اسپم اقدام کنید و تیم تلگرام درخواست شما رو زودتر از هر روش دیگری بررسی خواهند کرد.

برای آنکه با روش کار SpamBot آشنا شوید در ادامه با ما همراه شوید …

۱- برای فراخوانی ربات SpamBot بر روی این لینک کلیک کنید …
۲- حال در پیام رسان تلگرام شما، ربات اسپم فراخوانی شده است، بر روی گزینه Start کلیک کنید.
۳- در منوی باز شده بر روی گزینه “This is mistake” کلیک کنید تا به تلگرام بگویید اشتباهی در ریپورت شما پیش آمده است.
۴- در مرحله چهارم و پس از انتخاب “This is mistake” پیامی برای شما نمایش داده می شود که از شما میخواهد اگر فکر می کنید در ریپورت شدن شما اشتباهی رخ داده است آن را به تیم تلگرام گزارش کنید، از منو باز شده گزینه “Yes” را انتخاب کنید.
۵- در این مرحله از منو باز شده گزینه “No ! Never did that” را انتخاب کنید.
۶- در مرحله ششم از شما خواسته می شود که متن درخواستی برای تیم پشتیبانی بنویسید تا نسبت به گزارش شما رسیدگی شود، این متن می تواند متنی به شکل زیر باشد :

بخوانید  برای متن و لینک های خود کد QR ایجاد کنید

…Dear Telegram Support
.Hi
.I am wrongly reported as Spam، Please release Me
     
Best Regard

 ۷- با ارسال این متن ربات به شما اعلام می کند که گزارش شما با موفقیت ارسال شده است و باید تا بررسی شکایت منتظر باشید. در صورتی که گزارش شما از سوی تیم تلگرام تایید شود شما از لیست سیاه اسپم خارج خواهید شد.

سایر اطلاعات

منبع: www.tarashe.com