تلگرام با امکان جست و جوی استیکر، مکان و موسیقی آپدیت شد

تلگرام با امکان جست و جوی استیکر، مکان و موسیقی آپدیت شد

تلگرام با به روزرسانی جدید خود امکانات تازه‌ای را به اپلیکیشن خود اضافه کرده است.

در بزرگترین به روزرسانی Bot ها از سال گذشته تاکنون تلگرام این سرویس ارتباطی را بهبود قابل ملاحظه‌ای داده تا برنامه‌نویسان بیشتری را به ایجاد bot ها تشویق کند و در این راه  Bots.2.0 را معرفی کرده است.

تلگرام برای اینکه تصویری از این تغییرات جدید به ما نشان دهد بات‌های @music  / @youtube / @foursquare و @sticker  را معرفی کرده است. برای تست این بات‌ها یکی از آن‌ها مثل @sticker را در کادر گفت و گو بنویسید و سپس  یک ایموجی مثلا 🙁 را انتخاب کنید و حالا تعداد قابل توجهی استیکرهای مرتبط را می‌بینید که می‌توانید به راحتی آن‌ها را به مجموعه استیکرهای خود اضافه کنید.

همچنین بات foursquare به شما این امکان را می‌دهد که یک رستوران در اطراف خود جست و جو کنید و با بات music هم می‌توانید یک موزیک را بیابید. ( کافی است بعد از @music نام آهنگ مورد علاقه خود را تایپ کنید ) .

تلگرام کیبورد inline را در بات‌های خود بهبود داده است به این ترتیب مثلا در هنگام کار با بات موسیقی کلاسیک به راحتی و به سرعت می‌توانید موسیقی‌های مورد نظر خود را انتخاب کنید.
telegram-was-updated-with-a-sticker-the-place-and-the-music-search-2 تلگرام همچنین امکانی را فراهم کرده تا بتوان فایل‌های MP3 را به راحتی در حین گفت وگو ارسال کرد. و یا یک استیکر مرتبط را با نوشتن @sticker پیدا کرده و ارسال کرد.

با بهبود دادن این بات‌های مشهور به نوعی راه را برای ایجاد بات‌های جدیدتر که از قابلیت جست وجوی لوکیشن و API سایت‌های دیگر بهره می‌گیرند باز کرده است.

بخوانید  کشف بدافزاری مشابه استاکس نت برای اختلال در سیستم های صنعتی

در به روزرسانی جدید همچنین می‌توانید اکانت یوتیوب خود را به حساب تلگرام خود متصل کنید.

تلگرام همچنین در این به روزرسانی روی امکانات مبتنی بر لوکیشن متمرکز شده و محبوب‌ترین سرویس در این زمینه یعنی Foursquare را به صورت یک بات توسعه داده تا بتوان رستوران یا مکانی را به راحتی داخل چت قرار داد. بنابراین اگر می‌خواهید مثلا آدرس و کروکی سینما یا رستورانی را برای کسی بفرستید کافی است @foursquare را نوشته و سپس جلوی آن به انگلیسی یا فارسی سینما یا کتابفروشی یا رستوران را تایپ کنید و سپس از لیست نمایش داده شده یکی را انتخاب کنید.

telegram-was-updated-with-a-sticker-the-place-and-the-music-search-3پخش کننده فیلم جدید و ایجاد یک راه ساده برای اشتراک گذاری مطالب ( فعلا برای کاربران iOS ) نیز از دیگر امکاناتی است که در این به روز رسانی به تلگرام اضافه شده است. همچنین در گوشی‌های اندرویدی هم تلگرام دیزاین جدیدی را ارایه داده است.