ماراتون برنامه نویسی موبایل هاکاهلس ایران ۲۰۱۶

ماراتون برنامه نویسی موبایل هاکاهلس ایران ۲۰۱۶

اولین ماراتون برنامه نویسی موبایل سلامت ایران

 چهارشنبه ۲۹ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۰۸:۰۰ – جمعه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۲۲:۰۰

هاکاهلس چیست؟
هاکاهلس یک ماراتون برنامه نویسی موبایل است که شرکت کنندگان در آن به صورت تیمی شرکت می کنند و از چهارشنبه صبح تا جمعه عصر فرصت دارند تا با چالش های حوزه سلامت که در ابتدای رویداد مطرح می شود، نرم افزارهای موبایل اندرویدی بنویسند. روز جمعه عصر نیز داوران به بررسی کار تیم ها می پردازند و در مراسم اختتامیه برندگان معرفی می شوند.

چه کسانی دراین رویداد شرکت می‌کنند؟
برنامه نویس ها به صورت تیمی در این رویداد شرکت می کنند و به صورت انفرادی نمیتوانند در این رویداد شرکت کنند ، تیم های ثبت نام شده پس از بررسی و انتخاب کمیته برگزاری رویداد به صورت رسمی برای حضور در رویداد دعوت می شوند.

ترکیب تیم های شرکت کننده
لزومی ندارد که کل تیم برنامه نویس باشند شما می توانید یکی از نقش های طراحی رابط کاربری و یا ایده پرداز را در تیم تان ایفا نمایید.حداکثر تعداد اعضای یک تیم سه نفر خواهد بود.

پلتفرم و زبان برنامه نویسی
تمامی تیم های توسعه‌دهنده ای که توانایی ایده‌پردازی و پیاده‌سازی برنامه‌های کاربردی در حوزه سلامت بر بستر گوشی‌های هوشمند اندرویدی را دارند می‌توانند در این رویداد شرکت کنند. شما می توانید با هریک از زبان های برنامه نویسی و هر پایگاه داده ای که مسلط هستید و می توانید با آن برنامه ای را تحت شرایط این رویداد بنویسید، در هاکاهلس شرکت کنید، اما توجه داشته باشید که در نهایت نرم افزار اندرویدی مورد ارزیابی قرار می گیرد.

بخوانید  ۱۰ محصول برتر کنفرانس سالیانه توسعه ‌دهندگان شرکت گوگل

چالش های رویداد
قبل از آغاز رویداد، دبیر برگزاری طی جلسه ای که با پزشکان و متخصصان حوزه سلامت دارد، ۱۰ چالش اصلی و مهم را شناسایی و در روز رویداد (چهارشنبه صبح) این چالش ها به تیم ها اعلام میشود و تیم ها بنا بر قرعه ای که نصیبشان می شود می توانند بر روی یک چالش کار کنند. امکان این وجود دارد که دو یا سه تیم  روی یک چالش یکسان کار کنند.

hackahealth-iphone

از آنجا که شرکت در این رویداد تنها در قالب تیم های ۳ نفره امکان پذیر است لذا خریدار بلیط به عنوان نماینده تام الاختیار تیم در نظر گرفته شده و تمامی مکاتبات و تعاملات قبل،هنگام برگزاری و پس از آن تنها از طریق ایشان صورت می گیرد.
لازم به توضیح است مبلغی که پرداخت می کنید برای ثبت نام تیم ۳ نفره شما بوده و به عنوان ثبت نام اولیه در نظر گرفته می شود در صورت عدم تایید تیم شما از سوی کمیته علمی رویداد کل مبلغ به حساب شما مسترد خواهد شد. به جز این مبلغ هزینه دیگری بابت ثبت نام نهایی در رویداد اخذ نخواهد شد.

جهت اطلاع از شرایط و ضوابط به آدرس www.hackahealth.ir مراجعه نمایید.

برای ثبت نام و ورود به صفحه اینترنتی این رویداد کلیک کنید.

Rate this post
سایر اطلاعات

منبع: www.evand.ir