اپلیکیشن Allo پیام ‌رسان پیش ‌فرض اندروید ۷ می شود

اپلیکیشن Allo پیام ‌رسان پیش ‌فرض اندروید ۷ می شود

گوگل اپلیکیشن Allo یکی از جدیدترین پروژه‌های این شرکت برای ورود به بخش پیام‌رسان‌های اجتماعی است. شبکه‌های اجتماعی پیام رسان بین کاربران جهان در حال گسترش هستند و این شیوه‌های نوین و مدرن ارتباطی توانسته‌اند سهم گسترده‌ای از دنیای مجازی و اطلاعات را به خود جذب کنند.

شرکت گوگل نرم‌افزار پیام رسان Allo را در آخرین کنفرانس خود موسوم به I/O معرفی کرد. برخلاف سایر برنامه های این دسته، اساس اپلیکیشن Allo بر پایه ربات‌ها و هوش مصنوعی شکل گرفته تا کاربران تنها با اتکا بر همین نرم‌افزار تمام کارهای خود مانند رزرو بلیط و رستوران، پیش‌بینی آب و هوا، خواندن اخبار و پیدا کردن مسیر را انجام دهند.

احتمالا گوگل قصد دارد کاربران اندروید را به این برنامه ارتباطی و به صورت گسترده سوق دهد و احتمالا این فرایند را با قرار دادن نرم‌افزار Allo به عنوان برنامه پیش‌فرض پیام رسان در اندروید ۷ نوقا انجام خواهد داد. البته این تنها یک احتمال است ولی کاربری با نام LTNGNX با پستی در شبکه Reddit عنوان کرد که گوگل اپلیکیشن Allo را به عنوان نرم‌افزار پیش‌فرض پیام‌رسانی در آخرین بیلد اندروید ۷ نسخه آزمایشی قرار داده است. بنابراین دور از ذهن نخواهد بود که در نسخه نهایی نیز شاهد جایگزینی کامل Allo به جای اپلیکیشن Messenger فعلی اندروید باشیم.
اپلیکیشن Allo پیام ‌رسان پیش ‌فرض اندروید 7 می شود

کاربر LTNGNX همچنین در این پست ادعای دیگری نیز کرده و گفته که اپلیکیشن Allo به صورت کامل از گوگل Voice و پیامک پشتیبانی خواهد کرد زیرا این برنامه می‌خواهد به طور کامل جایگزین اپلیکیشن مسنجر شود. از سوی دیگر گوگل این اپلیکیشن را برای سایر سیستم‌ عامل‌ها و وب نیز توسعه خواهد داد ولی هیچ صحبتی از زمان نهایی شدن آن مطرح نکرده است. وی همچنین در این پست درباره اپلیکیشن Hangouts نیز گفت که این برنامه به آرامی از دور خارج خواهد شد ولی گوگل همچنان از آن بخاطر برخی از کسب‌وکارهایی که همچنان از آن استاده می‌کنند، از آن پشتیبانی خواهد کرد.

بخوانید  زبان برنامه نویسی R وارد سیستم های کلان داده مایکروسافت شد

به نظر می‌رسد گوگل از اپلیکیشن Hangouts درس گرفته باشد و به دنبال داستانی متفاوت از ان برای Allo است. در هر صورت ما اطلاعات چندانی از این موضوع نداریم و به نظر تنها راه چاره برای اطمینان از راه‌کار گوگل برای جذب کاربران به این اپلیکیشن پیام رسان، صبر کردن تا زمان ارائه نسخه نهایی اندروید ۷ نوقا است.

سایر اطلاعات

منبع: www.digiro.ir