دوازدهمین جشنواره ملی فن‌ آفرینی شیخ‌ بهایی

دوازدهمین جشنواره ملی فن‌ آفرینی شیخ‌ بهایی

 دوازدهمین جشنواره ملی فن‌ آفرینی شیخ‌ بهایی
۲۳ اردیبهشت ۰۹:۰۰ – ۲۵ اردیبهشت ۱۳۹۵ ،۱۷:۰۰ در اصفهان

جشنواره ملی فن‌آفرینی شیخ‌بهایی با هدف ترویج و توسعه فن‌آفرینی، خلاقیت و نوآوری، معرفی فن‌آفرینان به عنوان موتور حرکت و توسعه اقتصاد دانش‌بنیان و ایجاد فضای تعامل در میان فعالان عرصه‌های مختلف فن‌آفرینی برگزار می‌شود. این جشنواره منحصر به فرد در اعتبار‌بخشی به فعالیت‌های فن‌آفرینان در دو بخش مسابقه‌ای و غیر مسابقه‌ای برگزار می‌شود، بخشهای مسابقه‌ای عبارتند از:

    طراحان کسب و کار
    فن‌آفرینان
    و فرصت‌های سرمایه‌گذاری و فن‌آفرینی

محتوا و نظام داوری ویژه، ادعای منحصر به فرد بودن این جشنواره را در توسعه و اعتبار‌بخشی به فن‌آفرینی اثبات می‌نماید. نظر به اهمیت ویژه ترویج فرهنگ کارآفرینی و فن‌آفرینی در سطح دانشجویان دانشگاه‌ها و به منظور حرکت به سمت دانشگاه کارآفرین، المپیاد ملی طرح کسب و کار دانشجویی به همت معاونت پژوهش و فناوری وزارت علوم، تحقیقات و فناوری برنامه‌ریزی و به اجرا گذاشته شد. این بخش از جشنواره با همکاری و مدیریت استانی پارک‌های علم و فناوری استان‌های سراسر کشور برگزار می‌شود.

آشنایی با سرمایه گذاران و سازمانهای تسهیلگر حاضر در جشنواره

۱- معاونت توسعه روستایی ریاست جمهوری

حمایت از فن آفرینان فعال در حوزه روستایی

۲- اولویت های سرمایه گذاری شرکت گیویز: جهت ورود به بازار اسپانیا

۳- شرکت کارگزاری سهم آشنا:

اختراعات و ابتکاراتی که ثبت اختراع آنها در داخل یا خارج کشور انجام شده باشد و طرح کسب و کار مربوط به سرمایه گذاری آن تهیه شده باشد، جهت معرفی در بازار مالکیت فکری فرابورس ایران و فروش به سرمایه گذاران و مشتریان علاقه مند.

۴-دفتر منطقهای نخبگان شهید فهمیده:

طرحهای کسب و کار مرتبط با موضوع فناوریهای دفاعی، جهت بررسی در دفتر منطقهای نخبگان شهید فهمیده و جلب سرمایه گذاران و مشتریان علاقه مند

بخوانید  اولین ماراتن برنامه ‌نویسی وب و موبایل در حوزه‌ گردشگری

مرکز توسعه فناوری و سرمایه گذاری اصفهان (ITPO) ذیل اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان اصفهان

همکاری در ارزیابی ایدهها و فرصتهای سرمایه گذاری، همکاری در صدور شناسنامه فرصتهای سرمایه گذاری، همکاری در برگزاری جلسات راهبری، فرصتهای سرمایه گذاری شامل یک جلسه ملی (یا بین المللی) و دو یا سه جلسه استانی در طی یک سال

۵-شهرداری اصفهان

طرحهای کسب و کار با قابلیت بهبود فضای شهری، استفاده بهینه از منابع آب در شهرها، استفاده از انرژیهای نو، مدیریت پسماند، کاهش آلودگی آب، هوا و خاک در شهرها، حمل و نقل و کاهش ترافیک، اطالعرسانی در شهرها و سایر امور مرتبط با مدیریت شهری از جمله اولویتهای سرمایه گذاری شهرداری اصفهان عنوان شده است.

۶-شرکت دانش بنیان پندار کوشک ایمن

زیر ساخت کلید عمومی(PKI)

۷-موسسه خیریه صدرالدین مشکاتی

خیریه حمایتها و تسهیالت را به طرحهایی اهدا میکند که قابلیت اشتغالزایی باال داشته باشند و برای مجری و طراحان آن روشهای معمول تامین سرمایه ممکن نباشد و از این منظر حائز نصاب تعیین شده توسط خیریه و اهداف آن باشد.

۸-موسسه صندوق پژوهش و فناوری پرشین داروی البرز

فناوریهای دارویی

۹-کسب و کارهای نوپای آوای تک پردیس

نرم افزار و سخت افزار

۱۰-خانم ویکی لروکس (Vikki Leroux): از فنلاند: فعال در زمینه فروش، متخصص در همکاری فنالند و فرانسه و شبکه های تجاری بین المللی، مشاور تجاری بین المللی، مشاور ارشد کشورهای سرزمین های شمالی شرکت Business Crescendo، مشاور استراتژیک و توسعه تجاری برای استارتاپ ها و شرکت های کوچک

کیمو کیتوساری (KimmoKytosaari): متخصص توسعه تکنولوژی موبایل و کسب و کارهای مبتنی بر آن، عضو مدیریت شرکتBroadfolio MEA مسئول توسعه کسب و کار و فروش شرکتهای هایتک در خاورمیانه و آفریقا
سازمانهای علاقه مند به مشارکت تجاری و اقتصادی با فن آفرینان:

بخوانید  گردهمایی بزرگ برنامه نویسان ایران

در جشنواره دوازدهم فضاهایی تحت عنوان نشا)نقطه شروع ارتباط( در اختیار شرکتها و سازمانهای عالقمند به مشارکت و سرمایه گذاری در طرحها و فرصت های فن آفرینی و سرمایه گذاری قرار خواهد گرفت. این شرکتها و سازمانها عبارتند از:

    مؤسسه دانش بنیان برکت (وابسته به ستاد اجرایی فرمان حضرت امام)
    شرکت شناسا، شرکت سرمایه گذار خطر پذیر بانک پاسارگاد
    شتابدهنده آواتک (یکی از شتابدهندههای موفق کشور وابسته به سرمایه گذار خطرپذیر سرآوا)
    شرکت صنایع شیمیایی ایران
    انجمن حامیان فرهنگ قرض الحسنه و کارآفرینی اجتماعی (همکار بانک قرض الحسنه رسالت در توسعه کارآفرینی اجتماعی)

نحوه و هزینه ثبت نام:

هزینه ثبت نام (شامل حضور در سمینار، بسته آموزشی، پذیرایی و گواهینامه حضور در سمینارهای آموزشی، بهرهمندی از ارائه طرحها و برنامه ایده شو) به شرح زیر میباشد:

ثبت نام تا تاریخ ۱۰/۲/۱۳۹۵: ۵,۰۰۰,۰۰۰ ریال

ثبت نام تا تاریخ ۱۸/۲/۱۳۹۵: ۷,۰۰۰,۰۰۰ ریال

شرکت کنید

برای ورود به صفحه اینترنتی این رویداد کلیک کنید

۵/۵ - (۱ امتیاز)
سایر اطلاعات

منبع: www.eventbox.ir