فیلم شکلک های اموجی توسط شرکت سونی ساخته می شود

فیلم شکلک های اموجی توسط شرکت سونی ساخته می شود

این روزها هر چیزی را می‌توان به فیلم تبدیل کرد. سال گذشته اخباری منتشر شد که سونی حقوق فیلمی درباره اموجی را خریداری کرده است و حالا اخبار بیشتری از این فیلم انتشار یافته است.emoji-movie-sony-pictures-animation-2شاید بسیاری از شما به این فکر کنید که فیلمی درباره اموجی‌ها چگونه است؟ حدس زده می‌شود که همانطور که فیلم Inside Out، درباره احساسات بود، فیلم اموجی نیز همین مضمون را داشته باشد.

کریستین بلسون، رئیس بخش انیمیشن سونی می‌گوید:
درون گوشی، جهانی پنهانی وجود دارد و ما از طریق اپلیکیشن‌های پیام‌رسان به آن وارد می‌شویم و دره اموجی را کشف می‌کنیم که اموجی‌های سخت‌کوش در آن زندگی و کار می‌کنند.

سونی باید با برندها و اپلیکیشن‌های مختلف وارد مذاکره شود تا بتواند از اموجی‌های آنان در فیلم استفاده کند. به عنوان مثال، در یک صحنه اموجی‌ها می‌توانند از رودی پایین بروند که نمایانگر پخش آنلاین موسیقی است و اسپاتیفای باید مجوز اینکار را تایید کند. البته اسپاتیفای قبلا گفته بود که در این فیلم حضور خواهد داشت. احتمال می‌رود که فیس‌بوک نیز در این فیلم حضور داشته باشد.

البته باید کمی به دیده شک به این فیلم نگاه کرد، چون واضح است که سونی قصد دارد از روند دنیای تکنولوژی به نفع خود استفاده کند و از آن درآمدزایی داشته باشد. اما شاید هم فیلم خوبی از آب درآمد کسی چه می‌داند!

سایر اطلاعات

منبع: www.itresan.com