گرفتن اسکرین شات از کل صفحه بدون نیاز به برنامه و افزونه

گرفتن اسکرین شات از کل صفحه بدون نیاز به برنامه و افزونه

مواقع زیادی پیش می‌آید که دوست داریم یک صفحه از وب‌سایت را به صورت کامل ذخیره کنیم. اما برای اینکه بخواهید از کل یک صفحه وب اسکرین شات تهیه کنید، کار خیلی سخت و چند مرحله‌ای پیش‌رو دارید که شاید نتیجه‌ی کار هم خیلی خوب از آب درنیاید. اما امروز با وب‌سایتی آشنا می‌شوید که این کار را خیلی راحت و خوب انجام می‌دهد.

چندی پیش سامسونگ ابزاری را در سری گوشی‌های نوت خود قرار داد که بتوان مشخص کرد از کجا تا کجای نمایشگر را اسکرین شات اسکرول‌دار گرفت. اما به غیر از سری نوت‌های جدید تقریبا باقی گوشی‌های هوشمند و همچنین سیستم‌عامل‌های دسکتاپ از این ویژگی بی نصیب هستند.

معمولا با نگه داشتن دکمه تنظیم صدای پایین و دکمه پاور در گوشی‌های هوشمند و در سیستم عامل‌های ویندوز با دکمه Print Screen و در مک با گرفتن همزمان دکمه‌های Shift + Command + 3 می‌توان اسکرین شات از صفحه در حال نمایش تهیه کرد. اما مشکل اینجا است که این اسکرین شات از تمام صفحه گرفته نمی‌شود بلکه تنها از بخش‌هایی که در حال مشاهده آن‌ هستید اسکرین شات گرفته می‌شود.

بنابراین باید ابزاری وجود داشته باشد که چنین نیازی را پاسخ دهد و بتواند بدون نیاز به اسکرول کردن و گرفتن چندین اسکرین شات و چسباندن آن‌ها به همدیگر از کل صفحه با کیفیت بالا اسکرین شات تهیه کند. نام وب‌سایتی که این کار را با کیفیت و سرعت بالا انجام می‌دهد http://ctrlq.org/screenshots است که در انجام این کار به شما کمک می‌کند.

تنها کاری که لازم است انجام دهید، وارد شدن به وب‌سایت، وارد کردن آدرس صفحه دلخواه و فشار دادن دکمه Capture Screenshot است. سپس وب‌سایت به صورت خودکار از کل صفحه، اسکرینی‌شاتی تهیه می‌کند و دکمه دانلود آن تصویر را در اختیارتان قرار می‌دهد.

بخوانید  توسط اپلیکیشن Automatic Call Recorder تماس های خود را ضبط کنید

 

برای ورود به سایت کلیک کنید

 

منبع:www.zoomit.ir