ساخت آسان و سریع عکس‌ های پرسنلی

ساخت آسان و سریع عکس‌ های پرسنلی

بسیاری از ما عکس‌های مختلفی داریم که در مواقع مختلف و به صورت لحظه‌ای و بدون برنامه‌ریزی قبلی گرفته‌ایم، بنابراین برای استفاده به عنوان عکسی رسمی مناسب نیستند. عکس‌های رسمی در بسیاری از مواقع به کار می‌آیند. برای مثال از گواهینامه و شناسنامه تا شرکتی که در آن کار می‌کنید، عکسی رسمی و مناسب از شما درخواست می‌کنند. در این نوشتار از آرتیاش به معرفی چند وب‌سایت و نرم‌افزار ویندوز و اندروید برای ساخت آسان و سریع عکس‌های پرسنلی می‌پردازیم. نکته جالب درباره این وب‌سایت‌ها این است که می‌توانید عکس‌های غیر رسمی خود را به عکس‌های رسمی تبدیل کنید.

تبدیل عکس به عکس پرسنلی آنلاین

ساخت عکس پرسنلی آنلاین و تبدیل عکس به عکس پرسنلی آنلاین به منظور درج و آپلود در رزومه، وب‌سایت و یا کارگزاری‌ها می‌تواند نمونه‌ای از استفاده از عکس پرسنلی باشد. این عکس‌های پرسنلی گاهی برای درج در رزومه، گاهی برای درج در گذرنامه، گاهی برای آپلود به منظور دریافت مدرک نیز مورد استفاده قرار می‌گیرند. در این نوشتار از آرتیاش به معرفی نرم‌افزارهای تبدیل عکس به عکس پرسنلی بصورت آنلاین، برای ویندوز و اندروید می‌پردازیم.

ساخت عکس ۳*۴ آنلاین

وب‌سایت ID Photo DIY

وب سایت ID Photo DIY به منظور تبدیل عکس به عکس پرسنلی بصورت آنلاین و تبدیل عکس به عکس پاسپورتی مورد استفاده قرار می‌گیرد. ID Photo DIY یک سایت تبدیل عکس به عکس پرسنلی است و برای استفاده از این وب‌سایت باید مراحل زیر را طی کنید:

  1. ابتدا عکس خود را تهیه کنید.
  2. تصویر خود را در این سایت آپلود کرده و برش دهید.
  3. تصویر نهایی و پرسنلی خود را دانلود کرده و در صورت نیاز چاپ کنید.

وب‌ سایت ID Photo 4 You

وب سایت ID Photo 4 You همانند وب‌سایت ID Photo DIY عمل می‌کند. در این وب‌سایت می‌توانید عکس خود را آپلود کنید و پس از برش عکس، آن را دانلود کرده و پرینت کنید.

وب سایت ۱۲۳ Passport Photo

وب‌سایت ۱۲۳ Passport Photo همانند دو وب‌سایت قبلی عمل می‌کند. کافیست عکس خود را در این سایت آپلود کرده، برش دهید، سپس عکس نهایی و پرسنلی خود را دریافت کنید.

بخوانید  معرفی 9 اپلیکیشن‌ پیام ‌رسان با رمزگذاری دوطرفه

وب سایت EPassport Photo

وب‌سایت Epassport Photo که در واقع برای ساخت عکس‌های پاسپورت به وجود آمده، اما در عین حال می‌تواند مورد برای ساخت عکس‌های رسمی نیز مورد استفاده قرار بگیرد.

 اما با وب‌سایت Epassport Photo می‌توان حتی عکس‌های غیر رسمی (در صورتی که حداقل‌های لازم را داشته باشند) را به عکس‌های رسمی تبدیل کرد. بنابراین با ابزاری عالی رو به رو هستیم که در ساخت عکس‌های رسمی بسیار جالب عمل می‌کند.

این وب‌سایت در ابعاد‌ مختلف و برای کشور‌های گوناگون امکان ساخت عکس رسمی را فراهم می‌کند. با ورود به وب‌سایت می‌توانید ابعاد عکس و کشور را انتخاب کنید و پس از آن بر روی Get My Passport Photo کلیک کنید. در صفحه بعد با دو گزینه مواجه می‌شوید که هر دو اشتراک‌های پولی استفاده از این سرویس است اما در پایین این دو می‌توانید با انتخاب گزینه Do it Yourself به صفحه آپلود، تنظیم و در نهایت دانلود تصویر رسمی خود اقدام کنید.

نرم افزار عکس پرسنلی کامپیوتر

نرم افزار ID Photos Pro برای ویندوز

نرم‌افزار ID Photos Pro عکس شما را مطابق با استاندارد جهانی تنظیم کرده و ارائه می‌دهد. این نرم‌افزار یک نرم افزار تبدیل عکس به ۳*۴ کامپیوتر به‌شمار می‌رود. ID Photos Pro با استفاده از الگوریتم‌های پیشرفته بصورت خودکار قادر به تشخیص سر، صورت، بینی، چشم‌ها، دهان، چانه و اعضای صورت است تا خروجی عکس را به بهترین شکل تحویل دهد.

نرم افزار ID Photo Processor برای ویندوز

این نرم‌افزار ویندوزی عکس‌های پرسنلی را بصورت گروهی پردازش می‌کند. می‌توانید عکس‌هایی که مایلید به عکس پرسنلی تغییر کنند را به این برنامه بدهید. ID Photo Processor شروع به تنظیم عکس‌ها و تطبیق آن‌ها با معیارهای شما می‌کند و در نهایت تمام تصاویر را بصورت یکجا در یک پوشه که تعیین کرده‌اید و با فرمت مشخص ذخیره می‌کند.

بخوانید  دانلود اپلیکیشن حرفه ‌ای ویرایش فیلم برای اندروید و آی او اس

ساختن عکس پرسنلی برای اندروید

نرم افزار Passport ID Photo Maker Studio

این نرم‌افزار برای ایجاد تصاویر رسمی با اندازه‌های گوناگون از جمله ۳*۴ و ۵*۷ به کمک کاربران خود می‌آید. چندین اندازه‌ی مختلف برای عکس در این نرم‌افزار وجود دارد. در این نرم‌افزار می‌توانید چهره خود را از روی عکس برش بزنید و آن را به نرم‌افزار تحویل دهید تا نرم‌افزار در چند لحظه عکس رسمی شما را ایجاد کرده و تحویل دهد. مزیت ویژه‌ی این نرم‌افزار آن است که عکس شما دچار افت کیفیت نمی‌شود.

نرم افزار ID Photo Studio برای اندروید و ویندوز

نرم‌افزار ID Photo Studio به منظور ساخت عکس پرسنلی برای اندروید و یک نرم افزار تبدیل عکس به ۳*۴ اندروید بکار می‌رود. از طریق این نرم‌افزار می‌توانید عکس پرسنلی خود را بگیرید، فرمت آن را بصورت JPEG یا PDF انتخاب کنید، تعداد عکس‌هایی که نیاز دارید و اندازه کاغذ را تعیین کنید، سپس خروجی نهایی را پرینت بگیرید. همچنین در این نرم‌افزار می‌توانید عکس موجود در گالری را به منظور تبدیل به عکس پرسنلی انتخاب کنید. تنظیم میزان روشنایی، تغییر اندازه و برش عکس، قابلیت انتخاب اندازه کاغذ در انواع سایزهای A از دیگر امکانات این نرم‌افزار اندرویدی تبدیل عکس به عکس پرسنلی است.

نرم‌افزار ID Photo Studio را می‌توانید بصورت فایل Exe، بر روی ویندوز با حجم ۱.۵ مگابایت نیز نصب کنید.

سایر اطلاعات

منبع: www.zoomit.ir