اپلیکیشن جذاب و پرطرفدار MSQRD برای اندروید و آی او اس

اپلیکیشن جذاب و پرطرفدار MSQRD برای اندروید و آی او اس

MSQRD نام محصولی جدید و فوق العاده جذاب از کمپانی Masquerade Technologies می باشد که با استفاده از سنسورهایی که در برنامه تعبیه شده است صورتک ها یا افکت هایی را در اختیار کاربر می گذارد تا بتواند با استفاده از آن ها عکس بگیرد و یا فیلم برداری کند ، نکته قابل توجه در مورد MSQRD حساس بودن سنسورها به حرکات سر و صورت است ، شاید بتوان گفت مهمترین ویژگی این برنامه همین است. به جرات میتوان گفت شما با یکی از فوق العاده ترین برنامه های اپ استور روبه رو هستید. این اپلیکیشن تا کنون در بین ۱۲ کشور رتبه ی اول را به خود اختصاص داده است. پیش بینی میشود که این نرم افزار جای نرم افزار دابسمش را بگیرد و بتواند بهتر از دابسمش عمل کند.

این برنامه تا مدت ها در انحصار سیستم عامل آی او اس بود که به تازگی برای اندروید منتشر شده است با این برنامه میتوانید برای خود مناظر بسیار جالب و خنده دار و بعضا ترسناک در ویدئو های خود ایجاد کنید برتری این برنامه نسبت به برنامه های مشابه دیگر که منتشر شده است رایگان بودن آن است که میتوانید از تمامی امکانات برنامه به صورت رایگان استفاده کنید.

برخی از ویژگی های نرم افزار MSQRD :
– رایگان بودن برنامه
– دارای جذاب ترین افکت های ویدیویی
– کسب بهترین مقام در ۱۲ کشور مختلف
– ایجاد افکت های زنده ویدیویی بر روی صوت خود
– بهترین برنامه ایجاد افکت های زنده ویدیویی در بین برنامه های مشابه دیگر
– دارای فیلترهای زنده مختلف از جمله لئوناردو دی کاپریو، ماسک آیرون و غیره…

یکی از حالات بسیار عجیب و شگفت انگیز این برنامه این است که میتوانید به صورت همزمان چهره خود را با چهره فردی که در کنار شما است عوض کنید و چهره او را برای خود انتخاب کنید!

MSQRD_Live_Filters_&_Face_Swap_for_Video_and_Picture_Selfies_filters

 MSQRD_Live_Filters_&_Face_Swap_for_Video_and_Picture_Selfies_screenshot_1 MSQRD_Live_Filters_&_Face_Swap_for_Video_and_Picture_Selfies_screenshot_2 MSQRD_Live_Filters_&_Face_Swap_for_Video_and_Picture_Selfies_screenshot_3