دوره Mini-MBA بازاریابی دیجیتال

دوره Mini-MBA بازاریابی دیجیتال

دوره Mini-MBA بازاریابی دیجیتال
سه‌شنبه ۷ اردیبهشت ۱۳۹۵ ساعت ۱۷:۳۰ – ۱۹:۰۰

آکادمی دیجیتال بهار با مشارکت آژانس‌های بازاریابی دیجیتال SabaVision و ANETWORK و بهره‌مندی از دانش برترین متخصصان کشور در این حوزه، اقدام به برگزاری دوره تخصصی mini MBA گرایش Digital Marketing نموده است. برنامه درسی این دوره، با موردکاوی از نمونه‌های مشابه Business Schoolهای مطرح دنیا و نیازمندی‌های بازار ایران تدوین شده است.

همچنین مجموعه “اخبار رسمی” (نخستین پلتفرم روابط عمومی آنلاین و توزیع خبر در ایران)، حامی رسانه‌ای آکادمی دیجیتال بهار در ترویج و اطلاع رسانی این دوره در رسانه‌های داخلی و خارجی می‌باشد.
مخاطبان این دوره، صاحبان استارتاپ‌های اینترنتی، مدیران و متخصصان بازاریابی، مدیران آژانس های بازاریابی، فارغ‌التحصیلان دوره‌های مدیریتی و علاقمندان به مباحث دیجیتال هستند.

ویژگی های دوره:
• ارائه گواهینامه mini-MBA گرایش بازاریابی دیجیتال از موسسه آموزش عالی آزاد بهار (گواهینامه مورد تأیید وزارت علوم، تحقیقات و فناوری)
• امکان شبکه‌سازی دانشجویان با اساتید دوره (مدیران، کارآفرینان و مشاوران برجسته حوزه دیجیتال ایران) برای کسب فرصت‌های بالقوه همکاری و تجاری
• امکان کارآموزی دانشجویان در برترین شرکت‌های دیجیتال کشور (برای یادگیری کاربردی مفاهیم بازاریابی دیجیتال)
• عضویت دانشجویان در گروه تخصصی دوره جهت کسب اطلاع از فرصت‌های شغلی در حوزه دیجیتال، دعوت به سمینارهای رایگان فصلی آکادمی و دریافت آخرین فایل‌های آموزشی در حوزه دیجیتال

برای آشنایی با اساتید دوره به www.bahardigital.ir مراجعه نمایید. برای آگاهی از روزها و ساعات برگزاری دوره با ۸۸۷۳۰۱۸۴ تماس بگیرید.

برای ورود به صفحه اینترنتی این رویداد کلیک کنید

Rate this post
سایر اطلاعات

منبع: www.evand.ir