سمینار دیجیتال مارکتینگ مشهد

سمینار دیجیتال مارکتینگ مشهد

۱۰ خرداد ۱۳۹۵ ،۱۴:۰۰ – ۲۰:۰۰ در مشهد, ایران

اولین همایش دیجیتال مارکتینگ در تاریخ ۱۰ خرداد ماه سال جاری، در رویال هال هتل مجلل درویشی برگزار خواهد میشود .شرکت آواکام به عنوان مجری این کنفرانس، پذیرای اساتید برتر دیجیتال مارکتینگ خواهند بود. اولین همایش دیجیتال مارتینگ مشهد بر مباحثی نظیر : بازاریابی و تجارت الکترونیک تجزیه و تحلیل وب سایت و برند سازی از طریق شبکه های اجتماعی بررسی نمونه ها و شرکت های موفق بین المللی و ایران بررسی برندهایی که با استفاده از وب مارکتینگ فروش خود را بالا برده اند توسعه کسب و کار و کارآفرینی اینترنتی طراحی کمپین های تبلیغات در فضای دیجیتال بررسی طرح های درآمد زا شبکه های اجتماعی متمرکز است.

سمینار دیجیتال مارکتینگ مشهد:

دیجیتال مارکتینگ در ایران موضوعی بسیار نو است و بسیاری از استارتاپ ها و شرکت‌ها در استفاده‌ی درست از این نوع بازاریابی با مشکل مواجه هستند.
درطول این دوره یک روزه ،چندین سخنران و استاد برجسته ایران با آموزش راه بهینه ،هزینه کردن را برای استارتاپ ها شرکت ها فراهم می آورند.از نکات برجسته این همایش میتوان به حضور تیم های موفق دیجیتال مارکتینگ شرکت های بزرگ برای اشتراک گذاشتن عوامل و روش های موفقیت خود اشاره کرد.

موضوعات مورد بررسی:

بازاریابی آنلاین
شبکه های اجتماعی
طراحی کمپین
برند سازی

سخنرانان:

آیدین نامدار
از افتخارات آیدین میتوان به همکاری و مشاوره او در بیش از ۴۵ شرکت و پروژه در شهرهای مختلف کشور اشاره کرد.وی سخنران حرفه ای در زمینه برند و مارکتینگ است و او ار مدعوین بسیار از همایش های کشوری و بین المللی در این زمینه می باشد.

حمید محمدی
بنیانگذار سایت دیجی کالا
در حال حاضر به جرات می توان گفت که دیجی کالا معروفترین و پرفروشترین وب سایت فروش کالاهای الکترونیک در ایران است . این سایت که بنابر آمار الکسا در حال حاضر دهمین سایت پربیننده ایران است یکی از موفق ترین و بهترین فروشگاههای آنلاین فارسی است. حمید، مدیر جوان و خوش فکر سایت دی جی کالا است که در سال ۸۵ به همراه جمعی از همکاران خود این سایت را تاسیس نمود. او که فارغ التحصیل رشته MBA میباشد معتقد است که تحقیقات و پایش بازار در کنار ارزش آفرینی مداوم برای مشتری از عوامل اصلی موفقیت این سایت محسوب میشود.

بخوانید  آغاز ثبت نام نهمین جشنواره فناوری نانو

شایان شلیله
شایان در ابتدا با سایت آموزش آنلاین او ال سی شروع بکار کرد سپس او شبکه تبلیغات را تاسیس کرد و از بنیانگذاران شبکه تبلیغات Anetwork می باشد. او در سال ۲۰۰۳ در پایگاه خبری وب سایت های ایران از ظهور وب سای هایت جدید و استارتاپ ها خبر و گزارش تهیه می کرد. وی همچنین بنیان گذار و دبیر علمی «جشنواره وب ایران» نیز می باشد.

مهمانان ویژه

نوید ابویی
نوید حدود ۴ سال هست که در حوزه دیجیتال مارکتینگ و برندینگ به صورت تخصصی تحقیق میکنه و به عنوان مدیر دیجیتال مارکتینگ در بسیاری از پروژه های تجاری، رفاهی، صنعتی و… بوده است.
او در حال حاضر به عنوان یکی از موسسین و مدیر استارتاپ ضمیمه در حال اجرای این پروژه کشوری است و در کنار مدیریت این برند بر روی چند برند تجاری دیگر به عنوان مدیر دیجیتال مارکتینگ فعالیت دارد
نوید در کنار تمامی فعالیت های خود مدتیست که به همراه تیم متخصصش به عنوان مدیر برنامه ها، مدیر برندینگ و دیجیتال مارکتینگ چند خواننده مطرح کشور فعالیت دارد و عملکرد قابل توجهی در حوزه موسیقی داشته است.

المیرا جمالیان
المیرا در حال حاضر در بخش فنی آژانس تبلیغاتی ای نتورک بعنوان QA tester می باشد و در سابقه خود مسئولیت تیم شبکه های اجتماعی این شرکت را هم دارد و از فعالیت های او میتوان از اجرای چندین کمپین اجتماعی از جمله #بین_خطوط_برانیم میشود نام برد.

محمد عربگری
دانش آموخته برق و الکترونیک است. در زمینه بازاریابی دیجیتال و همچنین طراحی کمپین های تبلیغاتی تخصص دارد، سابقه کار در شرکت MEC و همچنین خبرگزاری بین المللی GOAL ، تجربه طراحی صدها کمپین‎ تبلیغاتی برای برندها بزرگ داخلی و خارجی و همچنین استارت‎‎آپ‎های تازه تاسیس کشور را دارد و هم اکنون در شبکه تبلیغات (Anetwork) به این امر مشغول است.

بخوانید  رویداد بزرگ بازی‌ سازی Level up در کشور برگزار می‌شود

مجری

آرش سروری ، کارشناس ارشد مهندسی کامپیوتر و ژورنالیست IT است. وی مجری، نویسنده، کارشناس و سردبیر برنامه های علمی تلویزیون است و برنامه هایی از جمله رایانه امروز (شبکه آموزش)، صفحه کلید (شبکه جهانی جام جم)، صبح و دیجیتال (شبکه دو)، به روز (شبکه سه)، ببین و بدان (شبکه سه)، برنامه ی رادیویی “جهان مجازی (رادیو تهران) و … را در کارنامه ی رسانه ای خود دارد و به عنوان مجری، مشاور، کارشناس و سخنران در همایش ها و سمینارهای علمی و همین طور مربی و سخنران در رویدادهای ایده پردازانه و استارتاپ ویکندهای جهانی در ایران، فعالیت دارد.سروری، مدیر و مبتکر گروه دیجیتالی ها (آفرینش فن آوری هوشمند)، برگزارکننده ی سمینارها و ورک شاپ های آموزشی و علمی، به روش نوین در ایران است.

 برای کسب اطلاعات بیشتر به وبسایت کنفرانس مراجعه نمایید.

برای ثبت نام و ورود به صفحه اینترنتی این رویداد کلیک کنید.

Rate this post
سایر اطلاعات

منبع: www.eventbox.ir