آموزش آپلود فایل و انتقال فایل یا پوشه در دایرکت ادمین

آموزش آپلود فایل و انتقال فایل یا پوشه در دایرکت ادمین

با بخش دیگری از آموزش های وب کنترل پنل دایرکت ادمین در خدمت شما هستیم.

 

آپلود فایل در دایرکت ادمین

جهت آپلود فایل در هاست خود ابتدا وارد کنترل پنل دایرکت ادمین شوید

پس از ورود بر روی گزینه File Manager  کلیک کنید:

fmanager1

پس از ورود بر روی پوشه public_html کلیک کنید:

fmanager2

در صفحه باز شده بر روی گزینه upload file to current directory کلیک کنید تا فایل های دلخواه خود را آپلود کنید توجه کنید در صورتیکه مایلید صفحه اصلی سایتتان را آپلود کنید حتماً نام فایل میبایست index.php یا index.html باشد.

 fmanager3

 

در پست آموزش سی پنل همانطور که گفته شد برای آپلود فایل های خود می توانید از نرم افزارهای مدیریت اف تی پی مانند CuteFTP و یا FileZilla استفاده کنید.

 

FileZilla برنامه سریع و امنی برای مدیریت فایل های FTP می باشد. نرم افزار فایل زیلا قابلیت پشتیبانی از FTPS و گیرنده های SFTP را با تمام ویژگی های سودمند آنها را دارا میباشد. رابط کاربری بصری برنامه اجازه می دهد تا انتقال فایل های سرور و حرکت در پوشه ها با بسیار سرعت بیشتری انجام گیرد. با این برنامه توانایی انتقال همزمان فایل های خود را ما بین سرور و کامپیوتر خودتان خواهید داشت. فایل زیلا برای سهولت در استفاده از رمزگزاری Kerberos استفاده می کند و با شناسایی GSS ویژگی های بسیار سودمندی را ارائه میدهد ، برنامه FileZilla به صورت متن باز بوده و قابلیت نصب بر روی سیستم های مختلف از جمله ویندوز و لینوکس را دارا میباشد و به عنوان قدرتمند ترین و سریع ترین برنامه اف تی پی شناخته می شود.

 CuteFTP – برای برقرای ارتباط و رد و بدل کردن اطلاعات به وسیله FTP، آپلود و دانلود هرچه بهتر و سریعتر و تامین امنیت ماکسیمم در رد و بدل کردن اطلاعات همواره به نرم افزار قدرتمندی به عنوان FTP Client نیاز است که تمامی شرایط لازم و مورد استفاده ی شما را برایتان فراهم آورد ، یکی از پیشگامان قدرتمند و مطرح در این زمینه که همه با نام آن آشنا هستند نرم افزار قدرتمند CuteFTP Professional محصول شرکت GlobalSCAPE می باشد. این نرم افزار کلیه امکانات قدرتمند مدیریتی مورد نیاز شما را در محیطی ساده فراهم ساخته و از امکانات پیشرفته مختلفی برخوردار می باشد.
 

دانلود برنامه CuteFTP               دانلود برنامه FileZilla

 

بخوانید  آموزش حذف اکانت در مسنجر تلگرام

انتقال فایل یا پوشه از یک مسیر به مسیر دیگر

ابتدا وارد file manager و سپس مسیر مورد نظر خود شوید

برای انتخاب چند فایل و یا پوشه  ، حافظه موقت کلیپبورد را با استفاده از گزینه نمایش داده شده در پایین صفحه

file manager خالی کنید :

compress1

سپس فایل ها و پوشه های دلخواه خود را انتخاب کنید:

                                          compress5 compress6

و روی گزینه Add to Clipbloard کلیک کنید
compress3
سپس به مسیری که می خواهید فایل یا پوشه را به آن منتقل کنید رفته و روی گزینه Move Clipboard Files Here پایین صفحه کلیک کنید.

move1

 

منبع: www.mihanwebhost.com