عدم حضور نوتلا در بین نام‌های احتمالی برای اندروید ۷

عدم حضور نوتلا در بین نام‌های احتمالی برای اندروید ۷

گوگل از کاربران برای نام‌گذاری اندروید ۷ کمک می‌خواهد؛ عدم حضور نوتلا در بین نام‌های احتمالی

اندروید ان نامی آشنا و البته مرموز برای علاقمندان به اندروید است؛ چرا که در حال حاضر مشخص نیست N مخفف چه کلمه‌ای است. حالا گوگل از کاربران درخواست کرده تا نام پیشنهادی خود برای نسخه‌ی آینده‌ی اندروید را اعلام کنند که البته در بین نام‌های پیشنهادی نامی از نوتلا، محتمل‌ترین گزینه نیست.

گوگل علاقه‌ی بسیاری به ایجاد هیاهو در زمینه‌ی نامگذاری نسخه‌های مختلف اندروید دارد. حالا که اندروید ان نسخه‌ی پیش نمایش عرضه شده و فرصت خوبی است تا گوگل بار دیگر بین علاقمندان به اندروید هیاهویی راه بیاندازد.

گوگل در نظرسنجی جدید خود از کاربران می‌خواهد تا علاوه بر پیشنهاد گزینه‌‌ای بران نامگذاری اندروید ان، از بین گزینه‌های پیشنهادی نیز یکی را انتخاب کنند. نکته‌ی جالب در مورد این نظرسنجی نبود نوتلا در بین گزینه‌ها است.

android_7_n_name_2

 

البته باید گفت که این حرکت گوگل بیشتر جنبه‌ی سردرگم کردن دارد؛ چرا که در گذشته نیز شاهد اتفاقی مشابه برای اندروید لا‌لی‌پاپ بودیم. گوگل در آن زمان نیز در ویدیوهای تبلیغاتی خود محصولات خوراکی زیادی که با حرف L شروع می‌شدند را به نمایش گذاشت، اما خبری از آبنبات چوبی نبود.

البته باید گفت که اگر جزو تیم Google Opinion Rewards هستید سعی کنید نظرسنجی را کاملا جدی بگیرید؛ چرا که اعضای تاثیرگذار در نامگذاری نسخه‌های اندروید پاسخ‌های شما را نیز به دقت بررسی می‌کنند.

سایر اطلاعات

منبع: www.zoomit.ir