سرعت بارگذاری صفحات وبلاگ یا سایت خود را تست کنید

سرعت بارگذاری صفحات وبلاگ یا سایت خود را تست کنید

اگر از بارگذاری کند وب سایت خود ناراضی هستید باید دلیل آن را پیدا کنید. با استفاده از سایتی که معرفی خواهیم کرد این عمل امکان پذیر خواهد بود ، ابزار این سایت علاوه بر تست سرعت باز شدن صفحات ، اطلاعات مفید و کاربردی را به شما خواهد داد که شما می توانید متوجه شوید که چه قسمتی از سایت شما در سرعت لود شدن وب سایتتان تاثیر بیشتری دارد . اطلاعاتی مثل اینکه هرکدام از فایل های css ، جاوا اسکریپت ، عکس ها و … چقدر زمان برای لود شدن میبرد.

جهت ورود به سایت مورد نظر بر روی لینک زیر کلیک کنید:

http://tools.pingdom.com/fpt

پس از ورود به صفحه این ابزار ، در قسمت مشخص شده در بالای صفحه آدرس سایت یا وبلاگ خود را وارد کنید و بر روی دکمه Test Now کلیک کنید.

pingdom_website_speed_test_artiash

در باکس مشکی رنگ ، نتایج کلی از اندازه ، سرعت لود شدن صفحه و … نمایش داده می شود. در زیر آن به تفکیک سرعت لود شدن فایل های مختلف درون سایت آورده شده که با توجه به سرعت لود شدن هر کدام از فایل ها میتوانید متوجه شوید کدام فایل تاثیر بیشتری در لود شدن سایت شما دارد .

در تب Performance Grade می توانید نمره هایی را که به عملکردهای مختلف سایت شما داده شده است را ببینید و برای رفع مشکل قسمت هایی که نمره پایین گرفته اند اقدام کنید .

در تب Page Analysis اطلاعات مفید و درصدهای مختلفی در مورد قسمت ها و انواع فایل های موجود در سایت آورده شده که برای آنالیز سرعت لود شدن صفحه سایت شما مفید و کاربردی خواهد بود.

بخوانید  معرفی اپلیکیشن پخش موسیقی EZ Folder Player

در تب (History) تاریخچه تست هایی که شما برای وب سایتتان انجام داده اید را در قالب نمودارها و لیست های جالب می توانید مشاهده کنید و در صورت انجام تغییرات و تست دوباره میتوانید نتایج تغیرات را با نتایج گذشته مقایسه کنید .

منبع:www.7learn.com
ویرایش: www.artiash.com